Liten update

  2014-09-16 / 21:31:00 / Allmänt /
Efter en vecka på jobbet har de höjt ribban rejält och tydligen är Cojean inte alls en mindre stressig restaurang än Max, som jag först trodde, det är bara så att det fortfarande är semester för många fransmän. Jag måste alltså bli typ tre gånger snabbare till och med nästa månad ungefär... Dessutom vill kollegorna inte prata engelska med mig, för då lär jag mig ju inget, vilket i och för sig är sant, men det gör också jobbet till ett enda långt maraton av att lära sig allt jag ska göra och samtidigt språket.
 
Men det är riktigt kul faktiskt! Jag gillar ju att hålla på med mat, och folk är härliga såvitt jag kan bedöma utan att egentligen fatta vad de säger, och för en gång skull bävar jag inte för att gå till jobbet, så wohoo!
 
Här kommer för övrigt en bild från min lilla lägenhet, där ni ser både hallen, köket, badrummet och kontoret. Och tvättstugan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious