Mes chères potes

  2014-11-05 / 23:05:43 / Allmänt /
Fick finaste komplimangen idag på jobbet av de två killar jag har lärt känna bäst. Då vi pratade om en tjejkompis till den ena killen och varför de inte är ihop eftersom de verkar passa så bra tillsammans, svarade han helt casual att "no no, cause I'm in love with you, darling", varpå den andra killen utbrister "oh, you too?". Lite halvseriöst sådär, men det gjorde mig glad ändå!
 
De ansvariga på restaurangen har för övrigt återigen "hotat" med att sätta mig i kassan, något som skjutits upp hela tiden på grund av att det krävs rätt bra franskakunskaper, vilket har gjort mig nervös ända sedan jag började. Det kommer säkert gå bra när jag väl har fått in rutinen, jag vet, men just nu har jag ingen aning om vad jag ska säga, göra eller hur apparaten fungerar, och imorrn ska allt göras på samma gång. Jeez. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious