It's rainin' men

  2014-11-17 / 23:15:02 / Allmänt /
Ni vet hur saker väldigt ofta liksom kommer i perioder? 
 
Jag vet inte vad som har hänt, men helt plötsligt så regnar det verkligen män. För i helgen var jag på två olika dejter med två olika personer och i fredags hängde jag med en annan gammal dejt på en fest först innan jag hittade dejt nummer två lite senare på kvällen, och i onsdags kväll var jag först på en första dejt med en av dem jag var på dejt med nu i helgen och senare festade jag hela natten med (bland andra) killen som ju är den jag egentligen gillar. Rörigt? Eh ja. 
 
Så låt mig säga att jag är lite förvirrad vad gäller allt det där just nu. I övrigt är allt bra och jag njuter av att faktiskt inte leva varje dag till fullo utan att ibland faktiskt bara gå till jobbet, gå hem från jobbet, äta, sova och kolla serier. Slösa bort lite tid sådär. Jag tror det kan vara nyttigt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious