Ironi.

  2013-12-15 / 12:50:55 / Allmänt /
När man som singel känner sig lite extra ensam och sökande efter kärlek ändå finner sig sittandes och googla "how to let a guy down easy" för formuleringsförslag, till en kille som egentligen är bra, men liksom ändå inte rätt. "Aldrig nöjd" känns lite som att det börjar bli mitt motto här i livet, eftersom jag varken vill vara singel eller ihop med någon, utomlands eller hemma, plugga eller vara ledig, umgås eller stanna hemma. Vetefan vart det här kommer att sluta, mitt liv alltså.


louise

jag sa tack och hej till mitt lilla problem eftersom problemet uppenbarligen inte ville någonstans. så nu kan vi vara singlar ihop! tjoho!!!

2013-12-22 @ 00:54:46
Anonym

Madde! Du är dålig på att uppdatera!!!!/ mand

2014-01-18 @ 20:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious