Det är lustigt det där med hur hjärnan funkar

  2011-07-09 / 17:10:38 / Allmänt /

Häromdagen, i Grekland, var jag och Oscar ute och gick i en ravin. Detta är anledningen till att jag idag (och igår, och i förrgår) har brutal träningsvärk. För promenaden var inte direkt en walk in the park - 1,5 mil i bergsterräng tog oss 5 timmar, dock med underbar utsikt och med ett välförtjänt dopp i havet när vi kom fram.

Vad jag tänkte säga var att under hela promenaden tjatade jag på Oscar att ta en massa kort på mig (är så jäkla trött på att vara där men inte ha några bevis efteråt), men under hela dagen kollade jag på korten och blev bara ledsen. Jag hade en tjockdag, och på varje bild blev jag bara rundare och rundare (eller så blundade jag).



När jag sedan kollade på bilderna dagen efter såg jag normal-smal ut, so it was all in the head. Varför gör man så mot sig själv?



Mand

DU är en sötepöt!

2011-07-11 @ 16:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious