Har alla kommit nu?

  2011-04-19 / 15:07:38 / Allmänt /
Under min sista dag i Karlstad, alltså i söndags, gick jag och Oscar (precis som planerat) ut i solen en stund och hittade en mysig bänk uppe på en kulle där vi kunde kika ner på Klasmossen samtidigt som vi läste bok respektive spelade spel. På planen nedanför tränades det amerikansk fotboll och coachen var en kort och tjock amerikan vars röst dånade klart och tydligt ända bort till oss. Det hela kändes nästan som taget ur en amerikansk high school-film, förutom det faktum att svensk dansbandsmusik hördes ur högtalarna.

En natt, en tågresa och lite sol på näsan senare befann jag mig utanför Malins hus i Halvorstorp, med mina nybakade, fortfarande varma, scones i famnen. Det var dags för reunion deluxe med Louise, Broddelina, Malin och jag, och det blev te, scones, tårta, kakor, lite skolkatalog, lite sommarplanerande och mycket mycket tjööt. Underbart!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious