Mostly upside

  2011-07-27 / 19:09:32 / Allmänt /
Igår i konstträdgården träffade jag en störtskön snarkande tjockis-gris, och som en kvinna där sa, lät den precis som vilken karl som helst. Kunde inte hålla med mer! Idag träffade jag istället en trevlig kille (som uppenbarligen gillar att gymma) och han håller numera mitt öde i sina händer. Huruvida jag får bli hans inneboende eller inte hör han av sig om i helgen. 

Lägenheten var himla fin dock. On the downside var rummet jag i så fall skulle få hyra väldigt väldigt litet och det ligger en bra bit från skolan.

Men on the upside hade hela lägenheten söderläge och var ljus och hemtrevlig, balkongen hade fin utsikt och låg i mitt rum (!) och på andra sidan huset låg också en stoor grön park med en massa solande människor i. Vidare låg det en massa affärer i närheten, däribland en med enbart en massa exotiska frukter (!) och ett jättemysigt franskt café som mamma blev lite smått förälskad i.

Nu ska jag till Oscar och slagga, sedan väntar ett jobb-maraton i några dagar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious