This isn't it

  2011-07-09 / 16:54:45 / Allmänt /
Somliga saker kan man inte göra något åt, de bara händer och man får försöka att acceptera läget. Det gör jag nu, och det går helt okej bra.

Men när jag läser en av mina favoritbloggar, isabelboltenstern.com, kan jag inte hjälpa att undra - när börjar mitt liv? Varför har inte jag också en fullspäckad sommarvecka med utgång varje kväll (hade jag iofs aldrig orkat, men ändå), nya kompiskombinationer varje gång och varför blir inte mina (min) födelsedagsfester bättre för varje år?

Något behövs göras för att jag ska få det liv jag vill ha (klaga kommer man ju ingenstans med), och jag ska försöka klura ut vad.


Mand

Men äntligen är du hemma i sverige igen! Är du hemma på fallens?



Koka non wee?

2011-07-09 @ 23:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious