Roadtrip Småland

  2011-07-26 / 23:08:31 / Allmänt /
Utflykt till mormor i Huskvarna igen! Vi valde småvägarna den här gången, och kikade först in på ett mejeri och en konstträdgård  innan vi kom fram till Rosendals Äldreboende. Med också mormor inpackad i bilen åkte vi sedan till en rosenträdgård , till tändsticksgränderna och till hamnen, där vi åt finfin buffé. Jag köpte en väska för 10 spänn och sen åkte vi hem till hemmet igen. Då var mormor alldeles slutkörd, stackarn, och minnet blir sämre då, så hon var lite ledsen när vi åkte därifrån. Men sånt är livet när man blir gammal. Kul va?

Imorgon ska jag titta på lägenhet igen, på Norra Gubberogatan, tyvärr ganska långt från universitetet. Men jag fick ju inte den andra och ingen mer har svarat på mina fina annonssvar. Så vad gör man? Jo, man chillar, som Oscar skulle sagt. Yo.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious