Jobb! Eller?

  2011-04-29 / 12:56:16 / Allmänt /
Sen jag sist skrev har jag (i förrgår) spenderat dryga tre timmar ute på Överby, jobbsökandes. Jag hälsade på många chefer och fick både en hel del nej och en hel del kanske, innan jag till slut trampade in på MAX och fick ett rungande ja. Eller a, efter en pratstund med chefen bad han mig i alla fall komma tillbaka nästa dag (igår) och provjobba. Så igår gjorde jag iordning hamburgare i fem timmar och i tre dagar till ska jag göra ungefär detsamma, innan jag får veta säkert om jag duger eller inte.

Just nu sitter jag och kollar på William och Kate's bröllop, och även om den senare delen av ceremonin är rätt seg och tråkig så har det varit rätt kul hittills att se alla fina klänningar (brudklänningen var i det närmaste perfekt), glada människor och knepiga hattar som ibland sitter tvärs över hela fejset på kvinnorna(?).

Nu ska jag kurera min onda hals med honung, te, glass, apelsin och allt som ju sägs vara bra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious