När katten är borta dansar råttorna på bortet / När Oscar är på lagfest ringer okända män från Ghana

  2011-04-09 / 22:52:54 / Allmänt /

Jösses. Personen som ringde mig förra natten klockan ett, bara för att kolla hur jag mådde, ringde nu igen, och trots att han låter preciis som Tengey (läraren jag och Emma sov hos i Wli, som jag faktiskt känner) var det tydligen någon helt annan. Han hette Kofi och var väldigt trevlig men eftersom jag nog inte vill prata med honom varje kväll framöver, så sa jag att jag inte riktigt gillar att prata i telefon (vilket bara är alltför sant!), och innan jag hann förklara mer bara bröts det.

Men aja, om han ringer igen får jag ju skylla mig själv då jag gav honom mitt nummer för länge sen, eftersom jag tänkte att han skulle tröttna på att försöka ringa under de tre månader det numret inte gick att nå, men nähä.


Om ändå det hade varit den här Kofi som ringt..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious