En typisk lördag i Karlstad

  2011-04-16 / 11:24:57 / Allmänt /
Just nu sitter jag och väntar på att det ska spricka upp, som vädergubben sa att det skulle göra strax innan lunch. Oscar är på "träningsläger" i några timmar, så när väl solen kikar fram får jag väl ta med mig en bok och försöka hitta en mysig bänk att sitta på där ute.

Igår spenderade jag typ hela dagen i sängen, bakfull som jag var efter en liten spontan kväll med Oscar, Malin och KP och mitt nyinköpta vin (som inte var gott men tog slut ändå).

Idag ska jag.. ut och springa, söka jobb på nätet, handla mjölk, laga till vitkålen och frysa in innan den blir dålig m.m. Tänk vad skönt det är ändå, att kunna fylla dagen med sånt andra människor måste hinna med på kvällen efter 8 timmar i skolan/på jobbet, då man är dödstrött och bara vill titta på tv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious