coming up: Lovely Reunions

  2011-04-06 / 23:38:57 / Allmänt /
Igår och idag har det blivit sjuukt många timmar vid datorn sysselsatt med att sortera bilder, söka lite jobb och leta passande utbildningar. Till slut hade jag så ont i huvudet att jag gick ut och beskärde några äppleträd. Det var mysigt.

På fredag ska jag äntligen få träffa Malin, och någon gång i helgen också Amanda, och sen upp till min Oscar i Karlstad igen, återse KP, sen hem och träffa Louise, och sen kanske Viktor någon gång vid påsk. En väldigt likgiltig mening blev det, men oooh ni ska bara veta hur pepp jag är! Kommer bli så knäppt, så underbart, så roligt och så otroligt svårt att liksom.. behöva gå hem sen igen. Awesome att alla tajmar så bra och kommer hem ungefär samtidigt!

Men vet ni. Idag, när jag som bäst satt uppflugen på en gren (som en stor apa i ett väldigt litet träd), kände jag faktiskt Sverige-solen värma lite i mitt ansikte, och då började jag tänka lite sådär konversationsaktigt som jag gör ibland. Det lät ungefär såhär:
"Åh nej men vad brun du har blivit, Madde!"
"Jaså? Jo, det var ju faktiskt lite soligt när jag klippte träden.."

Och baam så slog det mig att, just det, jag har ju varit i Afrika. BIG XD PÅ DEN!

(Jag tar inget som helst ansvar för dessa urdumma tankar för de far så fort genom mitt huvud.. bara så ni vet. Jag är inte dum. Inte jätte i alla fall.)


louise

skojar du eller?! om du hade uppdaterat en tiondel av gångerna som jag gick in på din blogg hade jag varit happy_bloggläsare! ;)

2011-04-07 @ 20:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious