higgledy-piggledy

  2009-01-07 / 21:35:34 / Allmänt /
allt är lite ur fokus just nu.. som i den jäkla ramlösa reklamen.. tiden bara går, och jag fattar inte vart den tar vägen.. det är som om livet snabbspolas då och då, ena stunden sitter jag där, i nästa är jag någon annanstans. vad hände egentligen där emellan?

jag har gjort tre seriösa försök att skriva ett inlägg idag.. bara ett litet, några ord bara.. det som har varit så löjligt enkelt fram tills nu, jag har ju snarare haft svårt att sluta! men idag.. allt bara flyger omkring, och det är svårt att få ut det då..

jag tänkte gå o äta lite fryst frukt nu.. bööh, jag vet, jag bara härmar folk nu för tiden.. för jag dansade loss idag också, och stretchade XD men det var iaf gött! och jag upptäckte att jag inte har speciellt bra cds att dansa till, för veery slow beats means veeeeery slow dancing x) får fixa det ngn dag!

harebäst!


L

vi får starta den frystafrukt-treden, för DAMN var bra den är :D fick du till några niggahmoves? ;)

2009-01-07 @ 22:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious