to be or not to be

  2009-01-09 / 17:55:28 / Allmänt /
jahopp, ensam igen då..

haha, jag blir nog aldrig riktigt nöjd.. för jag har umgåtts med mina vänner i 7 timmar idag, och sedan varit för mig själv i typ två och en halv.. och det är redan seeegt! xP
      jag vet inte ens om jag egentligen vill vara med mina vänner hela tiden.. för självklart, vi kan verkligen ha skitkul tillsammans!! ;D:D ..men ibland blir det ju bara så att samtalsämnena tar slut.. eller så är ingen riktigt på det humöret bara.. och ibland driftar jag iväg helt på egen hand.. antingen tänker jag på något (lite mer intensivt än vanligt menar jag, för tänker gör jag nog hela tiden.. :P) och därför får jag svårt att hänga med i samtalet, eller så är jag bara sådär zombie-aktigt trött och det tar emot väldigt att behöva öppna munnen och börja prata.. 
       men jag gillar ändå alltid sällskapet. istället för att sitta ensam här hemma och sakta men säkert nöta hål i soffan så är jag mycket hellre tillsammans med andra.. även om vi bara sitter runt ett bord och är tysta. att bara få vara, utan att behöva vara kul och pratsam hela tiden, är något som är grymt underskattat, och även något jag vill ha mer av.. mer mer mer!
för att byta samtalsämne lite halvt.. jag skulle nog trivas ganska bra med att dela lägenhet med en kompis, även om det bara var en etta.. jag tror det hade passat mig riktigt bra faktiskt, så länge det var en bra kompis som förstår och som liksom inte är så där supersvår att leva med... och (typ) på tal om det - kanske skulle jag också trivas med att dela en barack i Norge med mina finest och några polacker ;P hahaha, wink, wink ;D

 .. ojoj, jag tror jag har gjort det lite för mysigt här inne i mitt rum känner jag nu.. mina ögonlock känns väÄldigt tunga.,..
 
zzz..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious