allt har ett slut

  2009-01-13 / 21:28:40 / Allmänt /

asså, snart lär man väl tröttna på att blogga med.. det blir så - man går från community till community, följer strömmen liksom. förr var det lunarstorm, efter det kom bilddagboken, bloggen och nu senast facebook. de lappar ju över varandra lite grann, men till slut byter alla ställe helt.. det är lite sorgligt faktiskt.. speciellt eftersom jag är lite seg av mig, så jag fattar liksom inte grejen med ett ställe förrän ett nytt kommer.. och sen får jag se alla mina kompisar sakta, gradvis, lämna mig kvar där.. tills även jag byter.. :P

bilddagboken <3

;D



L

JAG LOVAR, JAG SKA STANNA PÅ BLOGG.SE OCH BILDDAGBOKEN MED DIG FOREVAH :D men facebook vet jag inte. jädrans facebook :(

2009-01-14 @ 09:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious