trååååk

  2009-01-26 / 12:56:32 / Allmänt /
tråkdag.

trots att håltimmen var inställd har jag nu istället snart haft en två timmar lång lunch och inte gjort nästan någonting. eller jo, jag har utnyttjat skolans datorer eftersom min hemma är kass.

shit. matten förut var skitsvår. och vi blev inte ens klara! det har typ.. aldrig hänt förut. nästan. och nu har vi etik. och vi ska göra en pjäs. och brodden som har en stor roll är sjuk. och den ska vara klar att spelas upp nästa lektion. och ingen är pepp på att driva på alla andra. och sen är det lång rast. och sen är det franska. med karl-anders. en timmes låångsam predikan. och nu ska vi till the other side of the bridge. till den fina dramasalen. och jag känner mig lite hackig idag. hej då.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious