the substitute

  2009-01-24 / 21:44:05 / Allmänt /
jag skrev ett låångt inlägg förut. för en gångs skull inte bara om mig själv, utan lite mer.. världsligt.
    men det blev inte riktigt rätt. jag snubblade på orden, fick inte ut det jag ville ha sagt. och jag vill inte förstöra de få av mina livsteorier som jag faktiskt tycker är rätt så smarta med att fabbla bort dem på vägen mellan hjärnan och pappret. de förtjänar att bli formulerade bra, annars är de bara värda ungefär lika mycket som alla annan skit jag häver ur mig. så därför blir det bara det här inlägget ikväll, som berättar vad som kunde ha varit. om bara, om bara..

men okej, jag kan väl säga några ord till.. typ som att igår var bra :D ..och att jag fullkomligt ÄLSKAR att gå promenader på natten med vänner vid min sida! det är så kul och underbart härligt att jag nästan börjar önska att lägenheten inte låg så jäkla centralt XD
    och shit.. vad gött det kan vara att må bra ibland. man borde uppskatta det lite mer, att man ändå mår såpass bra som man gör. det kunde varit såå mycket värre. och egentligen pratade jag bara om illamående nu, men det blev lite vackert utbroderat som vanligt xP

nu ska jag gå o käka äppelpaj som min lilla mor har bakat - pussohej!


L

lyckos dig som mår bra xD och jag hade skrivit något fint om hur rätt du har med det där om promenader osv osv men jag har noll hjärnfunktion nu så, aja, puss och hoppas att äppelpajen smakar :D

2009-01-25 @ 11:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious