s*tans j*vla sk****t

  2009-01-19 / 20:56:40 / Allmänt /

mental breakdown!!! vääÄldigt snart kommer jag börja bita i min telefon, riva sönder mina näsdukar i tusen bitar, smasha sönder takkronan och sedan hoppa ut från balkongen..!!!!! för är det något jag inte pallar så är det datorer som inte gör som jag vill! ..och svinjobbiga läxor som vägrar göra sig själva.

msn mobbar ut mig, och bilddagboken låter mig se men inte röra. välkommen till helvetet.


o ja, jag ÄR ironisk.



ell

AAAAAAH. och om man väl gör något så gör man lite av varje och kommer ändå ingen vart, fkin shijte :( och hahah ååh vad dålig samhällen kommer bli imorgon pallar inte ens öva lololol :@ ARG MIN

2009-01-19 @ 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious