hula hula

  2009-01-18 / 17:29:24 / Allmänt /
vi kanske ska till västindien i mars..! :O
..så varför hoppar jag inte upp och ner av lycka?
böööh, jag ve'nte..

för.. man vill väl vara hemma på sin artonårsdag?? eller vill man inte det? om alternativet är västindien liksom..? :o
jag kan inte bestämma idag.. hela mitt inre är tomt. 
    fast det är inte så dumt faktiskt. allt jag behöver då är att äta, rapa och sova - sen kan jag resten av tiden bara banka in en massa härlig genetik i huvudet..! okej, i teorin skulle det fungera så.. självklart har jag inte pluggat i flera timmar idag, jag hade behövt!.. men nej, så bra är jag inte.. jag brukar säga att jag har noll självdisciplin. det är en lögn. men sanning är iaf att den helt klart lämnar en del kvar att önska..! ;D

okej.. tjöttjöttjöt.. hej då!


Sofia

Galet med Västindien, jag hade jätte gärna åkt dit. Samtidigt som det är gött o vara hemma när man väl fyller arton. Men tänk vilka fina drinkar det bjuds på där ;)



Läs gärna mitt senaste inlägg :)

2009-01-18 @ 17:33:34
URL: http://bananvecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious