le premier jour

  2009-01-08 / 18:19:46 / Allmänt /
första dagen tillbaka i skolan. eventuellt har jag redan lyckats suga åt mig lite förkylningsbakterier och blivit sjuk.. det känns änna lite så. jag är som ett jäkla dagisbarn! - hej alla basselusker, kom till mig vetja, you know you get me every time! ... :( 
        men förhoppningsvis är jag inte sjuk. förhoppningsvis så är det något annat jag nyser åt.. för sån är jag. djurallergiker och torrboll (torr hud) och häromveckan fick jag mycket mystiska utslag så jag tror att jag är allergisk mot halsdukar också xP Oh my, oh my..

men iaf.. det gick upp ett ljus för mig idag! :D på biologilektionen kom jag nämligen på att det är vecka 2 nu, därmed är det inte 3 veckor kvar till vecka 3 då de saftiga samhällsgrejerna ska in!
- Men jahaaa! tänkte jag då. jädrar att jag inte kom på det lite tidigare..

men det var helt okej att börja skolan igen. kommer nog vara helt okej i en vecka eller två.. sen kommer jag bli bitter. *djuuuuup suck

..bööh.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious