några dagar sent men what the hell!

  2009-01-03 / 22:53:36 / Allmänt /
just det ja.. nyår innebär visst inte bara träffa kompisar efter ett långt lov med bara föräldrar x), utan även faktiskt ett nytt år. nu är det bort med det gamla in med det nya som gäller! och jag känner mig inte det minsta sentimental.. för jag kommer änna inte ihåg så där väldigt mycket från året som gått x) iaf inte så specifikt de bra stunderna, utan mest dyker det upp lite bilder i huvudet på mig på platser jag har varit på.. typ korridorerna i skolan, rummet i källarn på smögen, fryshuset i sthlm (:D:D:D!), broddens place, min lägenhet, den vita stranden i Falsterbo.. men alla de ställerna kan jag ju alltid åka till igen, så det är inget att direkt sakna.. utan det är de andra minnena, de små sakerna, som är det jag kommer att sakna från tjugohundraåtta.. typ som.. alla de gånger jag o julia låg utslagna på 'the berg' på gaddis och bara stekte i solen..! (vi blev väldigt vackert röda sen xP) och på mejeriet den gången vi skulle planera sommaren (shit vad förväntansfull jag var då, speciellt magen min levde loppan) och den gången precis innan skolan började när vi (flickorna) var helt ensamma på bryggan men festade järnet ändå.. tihi! ..och alla kramkalas sen!.. och all FIKA! XD ...shit, vad jag seriöst måste börja träna i vår... x)
        okej, så kanske har jag inte glömt allt ändå.. för 2008 var ett bra år! och min "personliga utveckling" ..för att låta lite lagom snofsig.. tog stooora kliv och kommer förhoppningsvis fortsätta göra det under 2009.
         Och det här nya fina året ska jag bannemig utnyttja! 2009 ska bli året då jag på allvar började leva livet. punkt slut. inget mer depp eller vel eller annan skit som jag för jämnan sysslar med - härifrån är det bara djupa andetag, skratt och lycka som gäller! :)


yeah, right..

farväl nu alla.. nånting..!


L

åh, fryshuset i våra hjärtan :D han ska förresten på turne under våren men kommer inte till sverige den boegen :(:(

2009-01-03 @ 23:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious