2009

  2009-01-01 / 19:42:20 / Allmänt /
NYYYÅÅÅR! :D:D

TACK alla ni som jag träffade igår (även ni som fort försvann igen) för att ni gör mig så glad! verkligen SÅ glad! VERKLIGEN GLAD menar jag! jag tror inte att jag kan förklara det bättre än så.. men säg så här: det var inga problem att städa efter er idag (förutom lukterna kanske) för jag mådde liksom så bra inuti! eller ja, magen var lite skum som vanligt, men inte lika mycket..(det gröna giftet är inte så dumt ändå ;D) så jag dansade omkring med dammsugaren en bra stund (jag är lite jobbigt noggrann ibland ;P) och sen slumrade jag lite i soffan och jag kände mig helt okej :)
       och nu så känner jag mig inte riktigt lika ensam inombords längre..

med tanke på det snälla som viktor sa häromdan: 'då får jag fira nyår med alla jag ville fira det med!'
så kan jag nu i efterhand säga: 'jag med! nästan iaf...' ;)


JD

TACK SJÄLV:)<3 å förlåt att jag inte hjälpte till med ngn städning-next time i promise!!

2009-01-02 @ 11:53:22
Einar

Tack Madde :) Inte för det jag minns utan för det jag fått berättat :S

2009-01-02 @ 15:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious